Thursday, October 11, 2007

Godmorgon alla barn

Frukosten är uppäten och mamma är lämnad vid tunnelbanan för besök på mässa i Älvsjö.

Ska försöka få alla småsaker som jag har hängandes över mig gjorda, bland annat få tag i en studievägledare. Inte det lättaste några få dagar innan sista dag att söka vårens kurser.

K pluggar flitigt, han har hemtenta imorgon. Som han ska sitta och svettas med medan jag och mamma kör shoppingspree, lunch och fika på stan :)

Dagens planer innefattar även Bodypump och plugg. Weeeeeeeeeeeeeee!

4 comments:

Anonymous said...

Hej sötisen..vet du , jag lyckades bli riktigt peppad å börja pumpa efter vår pump-premiär förra vecka men det har skitit sig hela veckan =(inte hunnit, men ska skärpa mig nästa vecka =) Trodde mitt mål skulle skita sig idag men gick upp i tid innan jobbet å begav mig ut i skogen på en promenad YESSSS, ännu en dag närmare mitt mål hihi PUSS å hoppas ni har det riktigt trevligt med mamsen!När vill du repa på lördag?

Josefin said...

Åh det låter ju underbart! Då måste vi gå tillsammans igen så vi kan peppa varandra!!! Hahaha du är så duktig med din utmaning...promenad innan jobbet, inte dåligt :)

Repar nog gärna tidigt på lördag, eller va tycks? Puss!

Anonymous said...

JAAAAAA...jag vill PUMPA med dig igen, tjoooo =) Lättare om man tränar med nån att inte skolka från styrketräning =) Jag kan repa närsomhelst, det är du som har finbesök så du får bestämma hihi..

Pussen på dig!

Anonymous said...

DUKTIG du e med ditt pumpande fresten =)guldstjärna till diiiig