Wednesday, October 10, 2007

Mamma är här!

Min mamma har anlänt från el Norrlando och det är faaabulous!!! Hon ÄLSKADE vår lägenhet, det är ännu mer FÄÄÄÄÄB! :) Vem vill man imponera på och få beröm av om inte sin föderska?

Vi åt sushi på samma ställe som jag och K åt igår kväll. Jag är ett stort fan av att hålla fast vid det som funkar.

Har känt mig duktig idag. Tidig morgon efter att ha sovit skavfötters i inte en alltför bred säng med bästisen :) Jobbade i fem timmar, sedan föreläsning som gav mig zipp. Jag gillar en av tyskarna, han är tydlig och bestämd. Den andra rycker mest på ögonbrynen och gurglar fram snacket. Men det jag stör mig mest på är deras oförmåga att klämma in rasten på rätt ställe. Varför ha rast 30 minuter innan man slutar? Jag är så enkelspårig att det enda jag sitter och tänker då är: Rast, rast, rast, rast, när får vi rast?, rast, rast, rast, rast, rast...and the beats go on...

No comments: