Friday, October 5, 2007

Idol - part tre

Dags för sötis nummer två: Mattias. Även han drar fram en bra låt som man glömt att den någonsin fanns. Ohoho....grabben måste träna på sina rörelser. Som idag var mycket underliga. Peka mig hit och peka mig dit.

Nämen nog känns väl detta lite väl förutsägbart än så länge. Juryn hyllar de de alltid har hyllat, och kastar skit på dem som redan ligger.

Patricia - Sexiga läppar. Varm röst. Och hon känns riktig, inga låtsas-manér. Men skärpning, Idolerna måste träna på kameratekniken. Åhhh vad gulligt, Peters lock i öronen försvann! Peter är kär, nanananana. Här sitter jag och fånler. Men tjejen är ju söt.

Amanda - Spännande, nu ska jag äntligen få se varför hon är så poppis. Ler aldrig Amanda? Hon har en härlig mystik över sig. OJOJOJOJ! SKAMSKÖLJNINGAR! Hon letade förvirrat efter kameran. Nu sitter jag här och generas över Amanda. Hon kan inte röra sig. Och nej, så bra sjunger hon väl inte? Fan va skumt, hur kan hon vara favorit? Bra, Daniel belyste frånvaron i ögonen. Och Kirsti nämnde hennes falska sång. Tack.

Gathania - Hennes ögon är två små streck. Sjunger helt okej. Kan i alla fall röra sig. Men en stjärna? Nope. Mer fire krävs. Näe, jag hämtar mer glass.

Andreas - Med den låten kan man inte misslyckas. Och han är kär i sin fru. Jag smälter. Jag vill se hur hon ser ut, visa henne i publiken bums! Ja, karl´n kommer gå hem hos folket. Men en Idol? Njae, lite mer poppighet krävs nog.

Nu tar jag paus.

1 comment:

Anonymous said...

jag är oxå hemma..så jag konverserar med din blogg jag med ... kram!