Tuesday, October 2, 2007

Dagens planer

Pust. Jag har lunchkoma. Blev andfådd av maten.

Var på ett lunchpass och pumpade. En bra instruktör! Kände mig stark idag. Älskar den känslan, är grymt peppande. När jag traskade hem däremot var jag seeeg i benen.

Nu ska jag slappa ett tag. Borde börja på en uppgift som ska vara inne på torsdag. Känner jag mig själv rätt blir den nog gjord natten till torsdag, inte tidigare.

Ikväll kör jag min stepklass, sedan ska jag möta Sara (alias Blosset) för middag på vårt favvohak. Ska testa CiaoCiao på Fridhemsplan, har inte varit där förr. Mums! :) Därefter blir det TV-kväll, jippi!

5 comments:

My said...

Jag är så avnudsjuk på era tv-myskvällar. ja vill oxå va määä.

Josefin said...

jag määäää

Josefin said...

Men kom hiiiiiiiiiiiiiit då sitt inte där och gnäll :)

Vet ni vad?

Sara hookade upp med Annelie idag i Sthlm. HAHAHA. Nu e de bundisar.

Josefin said...

hahaha jaha där ser man =) hur kom det sig

Anonymous said...

Weeee vilken trevlig dag jag haft idag hihi...passet gick superbra, hade roliga å trevliga kunder...träffade min superjosefin å åt en supermiddag på världens bästa ciaociao hihi..puss på dig, vi MÅSTE hitta den där skrattkursen MOAHAHAHAHA