Tuesday, October 30, 2007

Komplingera mera

Sov halva dagen efter jag skrivit klart min uppsats. Jag SKÄMS verkligen när jag tänker på den. Så urkass. Hade gjort bäst i att strunta i den helt. Nu får jag troligen ändå bara G, vilket jag hade fått även utan uppsats. Notera detta: Min älskling klev upp med mig imorse bara för att sympatiplugga, och lade sig sedan snällt med mig när jag var klar. DU är BÄST.

Vaknade vid halv två och kände mig rätt så risig. Knappast upplagd för att köra pass. MEN. Det var roligt!!! Många av mina favoritdeltagare var där och de ger mig massor av energi. En före detta stammis som jag inte träffat på länge eftersom jag bytt pass var med, wee! Fick så fin komplimang efter passet, sådant är fantastiskt och uppskattas mer än deltagarna kan ana.

Så om du någonsin är nöjd med en instruktör, BERÄTTA det för honom eller henne. Det värmer i våra instruktörshjärtan :)

1 comment:

Anonymous said...

Åååååå vad roligt att du hade kul på passet =) å fick massa respons...vad var komplimangen? berättaberättaberätta hihi DU E BÄST!!!Hoppas du vet det..såååå sant som du säger, oj så det värmer i hjärtat när någon ger en komplimang...puss