Thursday, October 4, 2007

Dagblogg

Crap. Inte lätt att äta mikromat till lunch när ingen mikro finns. Aaja, blir fil och müsli igen.

Två bra saker:

  • Kanelbullens dag idag, weey! Tack Per för sången på Facebook :) Klappa takten alla bagarbarn, bullfest bullfest hela da´n...Stämmer du in med trummorna brorsan? Haha.

  • Det blir med all säkerhet inflyttningsfest den 10 november! Min fina vän i S-vall ringde och meddelade att hon hade bokat biljett, så nu är det klappat och klart. Bara Umeå-kamraten som ska boka också ;) För det GÖR DU VÄL??? Åh va roligt! Alla ni som är välkomna får en inbjudan inom en snar framtid. Får man ingen så har jag antagligen glömt er. Sorry, that´s life. Och hade du skrivit en intresseanmälan här hade det inte hänt...Moooohahaha.

Har traskat dagens promenad, var superskönt i fina höstvädret. Soligt och lagom kallt. Efter pumpen idag har jag tränat 5 ggr den här veckan. KAN bli tufft med målet att klara 10 träningspass denna vecka. Man va fan, klarar Sara att träna varje dag i en månad ska jag nog klara min utmaning jag med.

3 comments:

Anonymous said...

Hihi...va busiga vi e hihi...KLART DU KLARAR UTMANINGEN =) lätt som en kanelbulle ...puss på dej, ska försöka göra klart arbetet nu men blev på dåligt humör på dansrepet, så mycket onödigt tjaffs bla för att jag tyckte att det skulle va lite jobbigt att uppträda preciiiis innan Jennies klass på konventet, asså om HON skulle SE oss..en tjej tyckte det var TÖNTIGT å tänka så...grrrr...ajaa =/ Dansas på lördag iaf weeeee

Anonymous said...

Glöm inte önskelistan till inflyttningsfesten. Jag vill så gärna att du lägger ut en sådan så man vet vad du saknar eller ja vad du vill ha även om det är en onödig sak så känns det ju bättre att ha fått en onödig sak än att själv köpa en onödig sak som man såååå gärna vill ha.

Anonymous said...

Klart jag kommer! Har dock inte bokat än och det kan dröja till dagen innan men kommer det gör jag! Var så säker! Finns en liten chans (risk =)) att Peder följer med oxå, om det är ok??? Han har inte bestämt sig än. Men jag har iaf bestämt mig! Ska bli superroligt!