Friday, October 12, 2007

Heldag med MAPI (som det tydligen heter - Förklaring kommer eventuellt)

Jag är TRÖTT. Och lite irriterad. Lite huvudvärk. Och halsont. Oh just det, GNÄLLIG är jag också. Skärpning.

Att gå på stan en hel dag är inte lika mycket underhållning som det var förr. Det är roligt en halvtimme. Sedan mest pina, förutom några ljusglimtar då man köper något snyggt.

Har införskaffat mig en grå poloklänning, ett par svarta höga byxor, grå vantar samt två par naturvita yllestrumpor. Är tydligen trendigt numera att ha sådana under stövlarna så de sticker upp lite när man har kjol. Spottade en massa youngsters som hade så och var självklart tvungen att härma. Fick även ett sopset av mamma, tack :)

Hann förutom detta käka grymt god lunch på ett italienskt hak med brorsan och fika brownie med grädde. Mums.

Visar bilder sedan, kan inte nu. Vi åkte direkt till brorsan och svägerskan i sjöstaden för TV-kväll. Pizza, vin och godis - wee!!! Jag sänder tusen kyssar till min K som sitter hemma med hemtenta...Han är, som man säger, FETT duktig. Puss!

Ella & Sara: JAAA, nobelmysmiddag it is!!! Damn vad nobla vi ska vara.
Mariana: Kollar i kalendern ikväll och messar dig ang. måndagen!

Kram på er mina kära vänner. Ni är underbara!

1 comment:

Chris said...

Åhh va snygga saker du verkar ha shoppat Jossan! Jag blir nästan lite avis att du får gå runt i varma gosiga saker när jag struttar runt i shorts o linne =) Men snart är hösten här även i Cali och jag hittade faktiskt en riktigt fin mössa igår som jag kanske ska slå till på. Kul med mamma-mys, de har jag också haft här borta men nu e hon på väg hem igen. Har du o K pratat mer om USA då? KRAM,trevlig helg