Wednesday, October 31, 2007

Varför tillåts jag att köpa godis?

Jag tyckte att det var lite lamt med enbart halsont, grönt snor och allmänt hängighet, så jag beslöt mig för att proppa i mig lösgodis för att framkalla huvudvärk. Check.

Som tur var ringde det på dörren där sju ungar stod och krävde pengar eller godis. Enligt Kebas utsago vill säga, jag vägrar öppna dörren. Hade självklart ingen tanke på att det är Halloween idag. Hur som helst, kidsen snodde en massa godis. Hade blivit rasande i vanliga fall, men den här gången tackar jag dem. Ju mindre godis i min mun, desto färre illavarslande konsekvenser i form av huvudvärk, spya i soffan osv...

LYSTRING: NÅGON som har Singstar eller Playstation 2 som vi kan låna till nästa helg? Please?

2 comments:

Anonymous said...

Ååååå singstar MÅSTE ordnas, hmmm men hur???Ingen som känner Chris kompis Sanna, har för mig att hon har det =)

Josefin said...

vi kan hyra väl