Wednesday, October 17, 2007

Salt - me like

Befinner mig hos mamma. Lite av ett inferno. K slänger upp tapetvåder i köket medan mamma vimsar omkring. Har nyss fikat och haft vår obligatoriska diskussion angående användandet av salt. Samma visa varje gång. Ja, jag älskar salt. Och tänker fortsätta stoppa i mig det ohämmat så länge mitt Bloss vidhåller att det är ofarligt.

Har inte gjort många knop idag - lite mailande samt taco-lunch med Per.

Ikväll åker vi till pappa igen, ska laga middag. Jaha tänker ni, JEEEJJ! tänker jag som inte haft ett kök på två månader. Lagad mat - numera lyx i min värld.

Hittade bilder från sommaren i mammas kamera, de kommer...

2 comments:

Anonymous said...

Haha...jobbigt med sånna där evighetsdiskussioner =)salt salt salt, kan inte folk bara sköta there own business, fortsätt med ditt saltande du, tycker att du inte verkar ta någon skada av det =) puss

Anonymous said...

och ironiskt nog åt du den fantastiska taco lunchen på...ja just de ja SALT och peppar