Monday, October 15, 2007

Sex år utan ostrulle eller 24 år med hur mkt ost jag vill

Jag har tråkigt.

Pluggar inför minitenta imorgon. Har inte ens läst igenom allt än. Haha. Har förvisso accepterat vid det här laget att jag aldrig någonsin kommer vara ute i god tid när det kommer till studierna. Kan helt enkelt inte plugga utan att ha jäävligt tight med tid.

Ska ta mig en dusch. Sitter i stora myskläder, gårdagens smink och fettigt hår (vilket är underligt då jag tvättade det igår...vid närmare eftertanke slår det mig att jag inte hade schampo, körde med tvål...möjlig orsak till dagens fett).

Kolsvart ute redan. Inte superdeprimerande men nästan. En kväll som denna vill jag åka hem till mina föräldrar (någon av dem vill säga), dricka te och äta smörgåsar i godan ro. Utan pluggstress, pengastress, jobbstress, framtidsstress, vara-aktiv-stress, träningsstress eller nån jävla stress alls. Alltså - ta mig tillbaka till sexårsåldern där det enda bekymret var att fröken bara tillät en ostskiva per hårdbrödmacka. Inga ostrullar där inte.

No comments: