Saturday, October 13, 2007

Fredagens inköp

Är så hemma igen efter lång dag på vift och en kväll fylld av MAT i magen. Som jag avslutade med en godbit när jag kom hem, hehe.

Visar nu resultatet av dagens shoppande:


Grå tumvantar. Är för tusan svinkallt ute. Jesus. Ge mig snö också, som det är nu finns det ju ingen nytta med kylan.




Svarta byxor med hög midja från HM. Klurigt med storlekar, låg precis (som vanligt) mellan 36 och 38. Med storlek 36 var känslan av att mitt skrev lyftes upp alltför påtaglig, blev därför 38. Något att växa och äta i :)

Klart är att jag måste ta ställning: Banta ner mig till 36, eller äta upp mig till 38.












Underbar grå poloklänning, naturligtvis även den från HM. Det här med att gå i affärer med mamma är ingen hit, hon får mig att spendera mina pengar och lite till. Tur att vi hade en deal som tänkte några av kronorna i alla fall...;)

Mamma har förresten flyttat över till brorsan de två sista nätterna innan hon åker hem. Tråkigt, lite ledsen i ögat är jag :( Men är man syskon så ska det vara rättvist...

No comments: