Wednesday, October 3, 2007

Snacka om röstresurser

Snabb-blogg innan jag drar till Uppsala. Tar en preweekend i studentstaden, stannar där till fredag. Skönt med lägenhet där :)

Hade myskväll igår med Sara! Åt på ett fullsmockat CiaoCiao. Vi fick skrika till varandra, surret var i stil med skolmatsalens då det begav sig. Men jädra god mat som vanligt, och toppenservice! Sånt gillar vi :)

Åkte hem och tittade på Desperate Housewifes och So U Think U Can Dance. Sabra vann och det visste vi redan sedan lååång tid tillbaka. Skyller på Facebook. Men åååh vilka fantastiska dansare, de klarar av vad som helst. Lacey är fortfarande min favorit, love you!

Klockan tio satte det vanliga tentaångestskriket igång här på Lappis. Sara var inte sen att hänga på, hahahahahaha. Hennes skrik var obetalbart. Haha. (Boende här öppnar alltså sina fönster och dörrar och skriker rakt ut i luften, hur maffigt som helst.)

Förutom slapp fick vi även lite koreografi gjord, bra där! Jag håller mig till mottot "Varför göra nytt när man kan sno?", tack stumpan :)

Nej minsann, nu ska jag städa så det är fint när jag kommer tillbaka på fredag. Skola och jobb idag, plus träning och ännu mer plugg ikväll. *pust*

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Jag gillade vårt step-koreograferande kl 2 inat hihi...måste vi göra om =) nu har jag uppdaterat mig på din blogg så nu är det väl bara att sätta fortsätta med tråkarbetet!!!Låter som att du har några otroligt HÅRDA veckor framför dej =( Lycka till med uppgiften, går nog bra som alltid =) puss