Tuesday, October 30, 2007

Hur ska hon annars kunna träna?

Min kära barndomsvän med söt litet barn ringde och snackade nu under kvällen. Trevlish :)

Och vi kom fram till att det är BEDRÖVLIGT att fler träningsanläggningar inte har barnpassning där föräldrar kan lämna sina barn medan de själva tränar. Helt obegripligt att den möjligheten inte finns i Sundsvall.

Nu ska ni som läser inte se detta som en uppmaning att göra något åt saken. Det ger ni blanka fan i. Låt istället mig och mina framtida kompanjoner sköta det när vi om några år öppnar Norrlands grymmaste träningsanläggning. MED anständig barnpassning. Och pensionärspassning med för all del.

3 comments:

Anonymous said...

Jag lägger genast till det på listan över "features" vi ska ha på VÅRAT gym i framtiden :-) Grymmish!!! Förresten var det Karin du hörde av? Har hon fått barn nu? Hälsa henne isf!

Josefin said...

ALltså jag kan ju ha lektioner med barnen så de lär sig nått på samma gång lixom ....när kommer brittans skiva? i veckan eller?

Anonymous said...

Ja det är väl lika bra att barnen tränar samtidigt så dom håller sig i form =)you go girls...