Monday, October 15, 2007

Lägesrapport

Ny vecka. Sov åtminstone åtta timmar i natt, bra. Känner att det stoppade upp den analkande förkylningen något.

Är för närvarande irriterad över att det inte går att komma in på studera.nu, sista dagen man har möjlighet att söka vårens kurser. (= Idag.) Inför man ett nytt system så får man väl för bövelen se till att det klarar av hög belastning. Hur som haver, såg att de flyttat fram sista ansökningsdag till den 16:e istället, m.a.o. imorgon.

Igår åkte mamma hem - tråkigt! Vi har haft det så bra när hon varit här! Allihopa; mamma, jag, brorsan, svägerskan och Keba. Vi har skrattat så mycket, och när mamma är glad då är jag glad :) Min mamma är den bästa i världen, jag älskar dig!

Körde för övrigt en superrolig stepklass igår, blev dyngblöt av svett. Ett starkt tecken på virus i kroppen, sällan jag blir så svettig. Men skönt att få rensa ut skiten, hehe. Tränade även med SatsShow inför träningsdagarna om två veckor. Roligt att få showa lite igen :)

K köpte säsong sex av 24 igår, så vi köpte hem massa onyttigheter och myste i soffan framför flera avsnitt. Innan vi däckade i sängen.

Idag blir det plugg, imorgon en minitenta samt stepklass, sedan åker jag och K till Sundsvall på kvällen. Längtar! Har inte varit "hemma" på två månader nu. Ska bli skönt att komma bort. Känner verkligen ett behov av en timeout just nu vilket visserligen inte kommer hända, men att få besöka de norra breddgraderna brukar ändå lugna ner.

No comments: