Monday, October 1, 2007

Avhyvling

Vi har haft strömavbrott. Sjukt spännande. Det står t.o.m. om det i Aftonbladet. Strömmen är tillbaka, men på TV fightas fortfarande myrorna mot varandra. För tusan! Jag som precis gav upp pluggandet och skulle ladda inför tentan med några timmars TV-tittande.

Så jag bloggar istället. Om ingenting.

Jag är fortfarande missnöjd med den kassa responsen på inflyttningsfest-inlägget. Av antalet kommentarer att döma kan jag räkna antalet vänner på ena handen.

Jag blir bekymrad. Jag kan se att ett visst antal personer läst denna blogg idag. Ett fåtal har kommenterat. Alla de andra, vilka är ni? Inte främlingar väl? Felet måste ju ligga i att jag är ofantligt otydlig med vilka som är mina vänner. Ni tror kanske att ni är vad man kan kalla nobodys för mig. Så sorgligt.

Men den tesen håller inte hela vägen. För nog bör väl min storebror veta att han är bjuden? Min svägerska? Mina skolkamrater? Mina kollegor som dessutom fått en förvarning om festen? Övriga vänner? DEN ENDA SOM FÅR DISPANS ÄR BÄSTISEN SOM GLASSAR PÅ MALLIS JUST NU. (Och som i och för sig är föga intresserad av min blogg, hehe.)

Nej vet ni vad. Ni ORKAR inte. Skäms på er, lättjefulla passiva lymlar.

5 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHA...du e BÄST BÄST BÄST...sätt press på dom jävlarna som struntar i å svara haha...här e vi kalenderfreeks å det finns inget bättre än att stirra ner i sin kalender timme efter timme när man egentligen ska plugga!Toppen att du bokat in 3e advent oxå...hihi...puss tills imorrn..ikväll blir det sushibuffe efter träningen hihi

Josefin said...

hahahaha mmm ja vet inte om jag vågar komma längre ... men den helgen passar mig bra tror jag .. har lixom inte tänkt så långt =)

KRAAAM

Josefin said...

hur kan du se hur många som läst dina inlägg ?

Josefin said...

Ja eller hur! Det är få saker man får sådana kickar av som en fullspäckad kalender :)
Oh sushibuffé jag är aaaaavis!!! Med glass också?

Smurfen! Nu är det DU som pallrar dig hit i november! Och hör sen!Statistik på antal läsare kan du få genom att regga dig på Bloggtoppen.se t.ex, finns flera portaler.

Anonymous said...

Haha, pratade med Marre idag om inflyttningsfesten. Vi jobbar på att komma ner, mitt största problem är barnvakt men jag jobbar på det. Löser det sig så är det inte helt omöjligt att det blir en liten tripp ner över.