Friday, October 5, 2007

Hemma & Idolpremiär

Äntligen! Fredagkväll, det kan inte bli bättre. Är tillbaka i Sthlm och i mitt älskade hem. Lycka! Sitter i soffan framför IDOL med glass och laptop i knät. Missade att köpa dricka, vad tusan! Cola light är ju det FÖRSTA jag brukar hämta i affären...Återstår att se om jag står ut eller om jag tvingas traska ner och handla.

Så, Idolerna:

Marie - Tyvärr är det första jag tänker när jag ser henne komma ut på scenen att "SHIT vad stor hon är". F´låt. Men jag älskar hennes sång och hon tog i och kändes äkta så självklart får hon min röst. Hon förtjänar lite happiness.

Christoffer - Söt som socker. Och hans röst är grym. Får kanske min killröst.

Sam - Grabben tar i så han nästan bajsar på sig. Faktiskt. Så mycket ska man inte behöva kämpa för att det ska låta bra. När jag ser Sam tänker på jag Odjuret som leker med Skönheten. Och jag tycker synd om honom. Ömkan gör ingen artist.

Anastasia - Gillar henne inte. Frisyren är anskrämligt ful. Läste dessutom i en tidning idag att hon tror att många tycker att hon är snygg. Och från 1-10 rankar hon sig som en sjua på sexighetsskalan. Ehh, NÄE. Du är ovacker. Och just det, hon sjunger inte bra heller.

Fortsättning följer...

No comments: