Tuesday, October 16, 2007

Okristligt tidigt

People!

Uppe med tuppen idag. Fy i mängder! Sängen och täcket hägrar i högsta grad...

Har satt igång en tvätt och ätit frukost, dags att göra mig anständig och sedan köra lite plugg. Har otäcka aningar om att jag tagit dagens tenta på way för lite allvar. Skämmes på mig. Men jag har ingen som helst motivation. Och kommer nog inte få det på hela hösten. Blir nog till att nöja sig med G...

Nej nu folks, nu ska jag sörpla apelsinklyftor och tillaga kaffe. Vilket påminner mig; de börjar med köket idag!!! Så förhoppningsvis är det klart när jag och K återkommer från Norrlandet. Tillagade middagar, jag juuuublar! Micromaten har börjat fastna i halsen...

1 comment:

Anonymous said...

Duktig flicka som e uppe så tidigt blääää =) Hoppas tetnan gick bra, åååå vad roligt med nya köket! Ska se om jag hinner iväg å köpa kläder ikväll, puss vi hörs!