Friday, October 12, 2007

Trams, bara en massa TRAMS

Ville få sensuella klarröda naglar men hade bara ljusblått hemma. Attans. Inte riktigt lika hot...

Skitväder ute och svartvita myror på TV:n = ingen nyhetsmorgon. Tristish. But hello, det är ju fredag, så vad gör det.

Jag känner mig...sugen på att FESTA. Få bli lite lullig och slappna av, flänga runt på ett dansgolv, det är vad jag behöver. Tycker det varit för mycket renlevnad de senaste månaderna. Är helt klart lite problematiskt att köra klasser både lördag och söndag...Men snart så, SNART ska jag partaja :)

GRATTIS till Doris Lessing som fick Nobelpriset i litteratur. Jag längtar till Nobelfesten i december, älskar att titta på den! Någon som vill ha nobelmysmiddag med mig?

Nej, enough med trams, nu vill jag duscha. Varmt å skönt, ahhhh...

3 comments:

Anonymous said...

Sitter och funderar på att boka tågbiljett nu. Men jag vet inte när jag ska åka hem. Har du skola och så på måndagen den 12:e? Hittade en biljett för 95 kronor klockan 20.00 på kvällen som kändes lockande. Kanske vi kunde gå på stan eller nåt på dagen om du inte ska till skolan? Om det är ok att jag stannar så länge vill säga?

Anonymous said...

Ååååå klart ja vill ha nobelmysmiddag me dej hihi...vore super ju =) puss ses imorrn

Anonymous said...

Jag vill parta parta...parta med mig!! när var det vi bestämde nu egentligen?? är oxå på på nobelmysmiddag! =) puss å kram vännen!