Sunday, October 21, 2007

Högst förbjudet, men jag tar risken. Så länge jag ser ut som om jag pluggar borde Kebruse inte ana oråd.

Så sitter jag här igen. Full i huvudet men ändå så tom. Och vice versa. Funderar och funderar: Ska jag blogga? Jobbigt. Men ändå. Jag har ju en blogg. Hmm...mycket att skriva. Men ändå så lite. Well, jag ger det ett försök.

Måste bara nämna uppståndelsen kring Ebba. Eller icke-uppståndelsen med ett populärt ordval. Jag säger varken bu eller bä om henne, hennes åsikter eller beteende. Men är det inte lite lustigt att hon bara fetvände. Helt plötsligt. Från att hänga varje helg på Stureplan, till att göra hejdundrande försök till att skapa debatt om den urflippade kulturen på nattklubbarna. Bara för att hon blev portad i några år. Det hade ju varit så fantastiskt mycket mer underhållande om Ebba offentligt riktigt vältrade sig i självömkan och tårar över att inte längre få leka med de balla.

DET, det hade varit cooolers Ebba.

No comments: