Sunday, September 30, 2007

Uppvärmning inför inbjudan

För att tala i trendiga termer: FRAMFÖRHÅLLNING IS DA SHIT.

Jag är allergisk mot spontana inbjudningar två dagar innan, nej, två veckor innan. Jag vill veta minst en månad innan om jag är bjuden på en fest, annars är jag uppbokad på annat håll (oftast i annan stad, hehe). Missuppfatta mig inte nu, detta gäller bara inbjudningar där det förväntas att man kan komma. Eller där det vore mycket bra om man dök upp. DÅ VILL JAG VETA LÅÅÅNG TID I FÖRVÄG. Annars kan happenings snabbt inpå vara trevliga de med.

Jag tar min inflyttningsfest ytterst seriöst.

Därför mina vänner, undrar jag nu: Hur många skulle kunna tänka sig att komma på inflyttningsfest lördagen den 10:e november? Skratta ni, men det är snart. Snälla, lägg en kommentar om det är ett bra datum eller icke. Är man osäker på om man är bjuden eller ej, så är det helt okej att lägga en anonym kommentar. Det finns sovplatser här.

Så, kom igen nu. 10:e eller inte?

6 comments:

Anonymous said...

Det blir toppen med 10e november =) (jag tar bara för givet att ja e bjuden oxå HAHAHA)...puss ses snart weeeee...tis right =)

My said...

10e november är nu bokad i min kalender (det som står i den är lag och kan inte ändras).

Medans vi ändå planerar så ska jag ev ha min födelsedgsfest 1 dec men efter som jag inte vet än hur mitt schema kommer se ut är det inte helt spikat...

...och tredje advent är det jul-pyssel, -klappsinslagning, -klappsrim, -bak (hos Sara??)

Josefin said...

Bra där! Guldstjärna only for you :) Yes Sara, tisdag it is! Och My, jag blev nästan upphetsad av ditt snack om kalendrar. Dämmit, uppbokade kalenderar är det bästa som finns! Weeeehoooo! 1 december, jag kommer =) Och tredje advent med för den delen, juuuuuul!!!

Puss på er. Skönt att ni leder resten av packet på ett så exemplariskt sätt.

Anonymous said...

Jag tvekade med att svara för att jag kanske inte kan komma. Tro det eller ej men jag har en prel bokad mamma-ulrika-helg just då.. Annars kommer jag jättegärna!(...och tar för givet att jag är bjuden :P ...)

KRAM! hoppas det går bra idag

Anonymous said...

Jag vill verkligen komma! Jag hoppas jag är inbjuden? Ska försöka få med Rexan oxå!

Josefin said...

Ahh, så inte ens jag var alltså ute i god tid. Men Hedvig jag HOPPPPAS att du kan komma då, annars blir det inte roligt! Får se om vi ändrar dag om många inte kan...Anyways, på torsdag blir det vin å mys, weee! *längtar* =)

Mariana! Jaa om ni inte kan komma så ändrar vi datum! Prata med Rexan =) Och det var för er två sovplatserna var menade först å främst. Så, kolla upp snarast! Du som ska flytta hit med måste ju börja hänga här lite mer ;) Kraam!