Monday, September 10, 2007

Äntligen lite bilder!

Keba äter smaskande upp sin egenkomponerade tårta. MYCKET god, jag tog på mig uppdraget att äta upp den resterande biten när gästerna gått hem. Mmmm....

Puss äskling ;)















Storebror och svägerskan! Här på födelsedagsfika :) Schysst fotbollsuppställning på brorsan. (Äkta nytagen fotbollsbild kommer.) Elin och Sara (aka bästisen & blosset) var också här, weee! Kom och sov en MASSA i vårt gästrum, please...;)







Efter några minst sagt röriga timmar på IKEA. I Kungens kurva har man tydligen tappat konceptet med en pil på golvet som IKEA-kunderna kan följa, här låg alla avdelningar huller om buller. Frustrerande, minst sagt.

Att vi efter IKEA beslöt oss för att handla på ICA gjorde inte påsarna i våra händer lättare. Frysmat att värma i mikron - det enda vi äter nu utan kök - inhandlades. 5 för 98, några gånger om.










Min mycket goda, italienska, pasta med kyckling och chevre igår på Ciao Ciao. Rätten kommer inte riktigt till sin rätta här. Det är PINJENÖTTER, inte maskar a la Fear Factor.











Jag innan middagsutgång igår. I vår fancy hiss.






Älskar dig snyggaste du...

(Ge mig tips, var solar jag billigast? Börjar se ut som ett lik i fejan igen.)






Utanför Globen för ngn vecka sedan. Fanatikergänget som tältade i väntan på Bruce-biljetter...Huga. Per joinade galningarna i brorsans tjocka vinterjacka och sina grova kängor, och fick morgonen därefter tag i biljetter. Grattis :)








Per och svägerskan (hon har ett namn; Karin) på Helenes Krog vid Hornstull. Bra restaurang!









1 comment:

Anonymous said...

Tack för tårta igår å framförallt TACK för grymmaste danspasset i lördags min STORA stjärna,(jag kanske kan få va din assistent när du reser runt på de stora konventen..kan bära grejer å sminka kanske hihi) jag menar det du var GRYMMMMMM å jävlit snygg ;)Va SÖÖÖÖT du är..härligt att du mår så bra å trivs med tillvaron, helt rätt =) å oroa dig inte, sover mer än gärna MASSSSSA i ditt rosa lilla gästrum hihi, tror jag skulle trivas bra där =)vi kanske kan ta en till so you think you can dance-kväll snart..STÖRST KRAM!