Monday, September 10, 2007

Skämmes MTV - SKÄMMES

Har insett själv och kommit överens med K om att jag får skriva max två inlägg om dagen hädanefter. Tiden räcker inte till helt enkelt. Finns ju ett liv utanför blogspot. Men jag gör allt i min makt för att lyckas bryta vår överenskommelse. Moohahaha...

Vaknade imorse full av förväntan. Sprang till datorn. Power on. Och vad möts jag av? Precis det som INTE fick hända. Britney lyckades inte ro sin dundercomeback i hamn. Dämmit! Jag vägrar döma henne efter löpsedlar, men när även Chris berättade om fiaskot blev jag riktigt orolig. Och mycket riktigt, jag checkade in the performance på YouTube: Inte bra. Hennes framträdande hade verkligen potential, och snygg kan ingen anklaga henne för att inte vara, men var befann sig glöden? Den heta, sexiga good-old-days-Brittan, var har du tagit vägen? Tittut! Hennes ögon var tomma.

Men jag skyller inte på Briney. MTV skulle ha tagit sitt ansvar och inte kastat ut sin egen bebis i hetluften så snabbt. Ajabaja...

No comments: