Sunday, September 9, 2007

Födelsedagsblogg

Söndag! Kör ett snabbt inlägg, är sjukt trött. Vill bara att det ska bli kväll...

Hade en toppenlördag igår :)

Klev av sista jobbnatten, samma underbara känsla varje gång. Efter att ha sovit inte så många timmar traskade jag och K ut i regnet och begav oss till Söder. Körde en dansaerobics, var rätt så nervös innan men det var GRYMT kul! Tack Sara och My för att ni var där! Deltagarna var såå duktiga, man blir så glad. Riktigt skönt efteråt att ha det gjort efter så mycket pirr...

Åkte hem och gjorde oss iordning, för att på kvällen åka till Ciao Ciao vid Östermalms torg. (Ciao, inte Chow Matsen) Ciao Ciao finns på flera ställen i Sthlm och är min favoritrestaurang, där har jag och blosset hängt mycket ;) Hade bokat bord för nio personer, mysigt att vara ett gäng! Vi var jag, K, brorsan, svägerskan, bästisen, tomteblosset, en av lillsmurfarna, K:s lattemorsapolare och hans tjej. Jag åt trerättersmiddag, MUMS. Var en födelsemiddag en dag för tidigt, så jag fick presenter. Märks att jag gillar rosa, det var det genomgående temat i presenthögen :) Fick ett grymt rosa paraply, en skitsnygg klänning, pluggtabletter (hehe), rosa gem, rosa blommar, DN och en fiiiin lila top. Tack älskade vänner, ni är de BÄSTA och jag älskar er så! Mysmiddagar ute på restaurang vill jag ha oftare.

Åkte hem TRÖTTA i regnet. Mumsade upp (kände att magen inte alls var nöjd efter tre rätter) Årechokladen som jag fick budat av Mary går. Gott! Och tack min duktiga soulie som sprang lopp ute i regnet igår! Guldstjärna till dig ;) Klockan slog tolv, vilket innebar att min födelsedag var kommen :). Så jag fick min present av K. En stilig, supersnygg datorväska. Det syns inte ens att det är en datorväska, lovely! Den ska jag använda i mitt pendlande...

Tröttheten motade vi bort litegrann för att istället för att börja sova städa lägenheten. Pust. Vi passade på att möblera om lite också.

Så, städningen tog alltså nattens sömn, men idag ska det vara fint då ett gäng kommer hit på tårtkalas. Perfekt ska det vara! Så efter min stepklass drar vi på IKEA och inhandlar (förhoppningsvis) de sista grejerna. Vill verkligen ha klart här nu...

TACK MINA VÄNNER FÖR ATT NI ÄR DE BÄSTA, JAG UPPSKATTAR ER SÅ MYCKET! KÄRLEK TILL ER :)

No comments: