Monday, September 17, 2007

Helgen, som nu är SLUT :(

Ja, sjukt fantasilöst, men jag klarar inte mer. Så, här kommer redogörelse av min helg:

Fredag: Färgade mitt hår mörkbrunt. Ser svart ut. Verkligen inte mitt val, men K föredrar det så. Av ngn outgrundlig anledning gillar killar svarthåriga brudar. Jag är övertygad om att det beror på deras omedelbara associationer till läderpiska och knähöga lackstövlar. Tyvärr (för K) blev jag inte sexigare som mörkmörkbrunett, däremot blev jag sjukligt blek och fick ännu mer framträdande finnar. Varsågod.

Föreläsning i Uppsala. Less på att pendla!

Fika med Hedvig. Alltid lika härligt. Tack för att du är så braaa :)

Ärenden på stan innan tillbakaåkande till Sthlm. (Köpte bla. en plånbok till K som muta över att jag blir en sådan bitch när jag är trött. Snääällla lämna mig inte.)

Hade UNDERBAR myskväll med K. Köpte hem mat, åt chips och glass, och tittade på TV. Äntligen tid att andas.

Lördag: Sov ut! YES!!!

Körde dansklass. Wee!

Kvällen spenderades vid Hornstull hos K:s lattefarsapolares tjej som fyllde år. Vi drack vin och samtalade. Mysigt :)

Köpte Ben & Jerry´s-glass och Cola light på vägen hem. Bäddade ner oss i sängen och tittade på "Svensson Svensson". DET är livet, och det enda jag egentligen vill göra. MYSA.

Söndag: Iväg ganska tidigt till gymmet. Körde stepklass, gick över förväntan (min), superroligt!

Käkade lunch med K och lattefarsapolaren. Mycket god vegetarisk lasagne. Och jag konstaterar att jag denna månad måste ätit ute för tusenlappar.

Hängde på gymmet. Deltog på en bodypump. (Jag SKA träna styrka minst två ggr i veckan.)

Efter akutduschande hemma: Var på bio med paret från Hornstull, såg "Bourne Ultimatum". Rekommenderas verkligen! Spännande som få...å soundtracket...*rys* Men, nästa gång väljer vi tjejer filmen.

Har läst under kvällen. Nästan klar med en av sex böcker som jag har tenta på om två veckor. *Pust...och stön. Och PUST* Och när fan ska jag hinna läsa Goffman?

Conclusion: Mycket mys, precis som det ska vara :) Nu börjar pluggångesten tillta efter förträngning på hög nivå.

2 comments:

Anonymous said...

Det är du som är braaaaaa, du duu :)

Anonymous said...

alltså detskulle stå att det var hedvig som skrev men sidan är knäpp