Thursday, September 20, 2007

I give you...

...dagens höjdpunkter:

På tåget till Uppsala: Pressbyråns nya riktiga kaffemaskiner som producerar magniiifico caffe lattes.

På föreläsningen: Att jag gick efter halva.

Innan jobbet: Jag hade tid att samtala med trevliga arbetskamrater.

På jobbet: En arbetskamrat, tillika grym fotograf, är KÄR med stort K. Äkta kärlek, utan gränser, som sprudlande bubblade fram. Jag blev rörd.

Efter jobbet: Åt middag med bästisen. Jag stod emot en bedårande god (antagligen) muffins. Score.

Tåget till Sthlm: Trevligt samkväm.

På T-centralen: Efter flera veckor av köande i spärrar fungerade slutligen SL-kortet. Grattis SL, ni borde ge mig ersättning för sveda och värk.

På vägen hem från T-banan: Dagens värsta: Alla satans GRODOR som dyker upp när det regnar, och som man inte ser när det är mörkt ute. Jag haaaaatar grodor.

Hemma i dörren: En snygg, sexig mörk man i linne och jeans mötte mig. Puss.

1 comment:

Anonymous said...

nämen vem var det som var hemma hos oss nudå????