Friday, September 14, 2007

Hjälp mig komma till en lösning nu

Jag visste det. Brittan var hög på lugnande när hon uppträdde på MTV-galan.

Jag känner mig hjälplös. Och förvirrad.

Ska jag boka en biljett till L.A. och ta ett snack med Britney live? Eller bara skriva ett brev? SMS:a? Maila känns så opersonligt...

Den här situationen kan inte fortgå längre, och jag börjar inse att Brittan behöver få höra mina Gudabenådade råd för att kunna ta sig ur krisen. Hon behöver en hjälpande hand, en riktig vän, som lyssnar och för in henne på rätt spår. Den rollen är jag övertygad om att jag kan tygla. Hur Britney ska tyglas under tiden jag snackar med henne är förvisso ett dilemma. Kan man få tag i såna madness-spännar-fast-dräkter i någon affär nuförtiden? Eller måste jag ta med mig två starka män som kan trycka ner henne under vårt förtrogna samtal? Många frågor som måste besvaras...

5 comments:

Anonymous said...

JAAAAA...boka en biljett till LA..i februari nån gång ;)å ta gärna med Keba, han kan hålla fast Brittan...å vi kan alla ta dansklasser tisammans hihi...då blir Britney nog överlycklig, å så kan vi trösta henne med att VI mer än gärna ställer upp som bakgrundsdansare när alla andra sviker hihi puss å trevlig helg

Josefin said...

Sara du är ett geni! Vi måste göra någonting det här funkar inte =(

Anonymous said...

på mitt jobb har vi sånna dräkter jossan...men vet inte riktigt vart vi köper inte det...ska jag snoka?:)

Anonymous said...

Nu har du inte skrivit på hela helgen. Jag har ju inte något nytt att läsa. Ha det bäst.
//Jossan (Rexan)

Anonymous said...

Jaaa..jag håller med..det här bloggförbudet som Keba hittade på...det gillar vi INTEEEEE...hehe puss på dej, hoppas dandklassen gick bra, tror du var lika ASGRYMMM som förra helgen ;) önskar jag kunde vart där men hade afroutbildning hela dagen vilket var superskoj =) idag har jag dansat för thomas igen, skitkuuul..men helt lost e man nu, fick så sjukt mycket koreografi, måste repareparepa om man ska lyckas sätta dett asnyggt hihi PUSS