Monday, September 10, 2007

Överflöd av happy thoughts

Så var födelsedagen slut. Men vilken dag! Jag är så lycklig! Vet inte riktigt hur jag ska få ur mig all glädje jag känner...Borde dansa! Fast yee, då skulle jag antagligen bli så euforisk att jag ramlade ihop på golvet av ÖVERLYCKA.

Har fått sååå många grattis idag, och jag uppskattar det otroligt mycket. Har kommit till en punkt i livet där jag innerst inne mår bra, och då kan jag äntligen ta till mig all kärlek jag får. Och ge tillbaka! Så från djupet av mitt hjärta: TACK mina vänner för att ni är just mina vänner, älskar er! Har full rulle för det mesta vilket gör att jag lätt glömmer bort vad som egentligen är viktigt här i livet. Men ni får mig att stanna upp och inse att det är VI som är viktigast! Har en fantastisk pojkvän, världens, på riktigt, bästa vänner och min familj som jag helst av allt skulle vilja kom och bodde i mitt gästrum ;)

Självklart gör det sitt till att jag precis flyttat in i en stor lägenhet som precis blivit färdiginredd. Det är min oas där allt ser ut precis som jag (& K) vill. Och en utbildning jag trivs med, ett bra extrajobb och ett superbra extrajobb :). Överflödet av bra saker gör att det inte tar lika hårt på mig när något går åt helskotta. Som passet idag t.ex. Blir till att städa tills nästa gång.

TIPS: Åk inte till IKEA en söndag med kommunalt färdmedel om du avser att handla många otympliga saker. INTE en bra idé.

1 comment:

Chris said...

STORA GRATTIS KRAMAR lite i efterskott! (men det är din födelsedag fortfarande, i L.A.) =) Du ska veta att du är en minst lika fin vän och jag hoppas verkligen att du o K kommer hit nästa år! jag kommer inte kunna åka hem om Josse o Sara kommer! =) Sköt om dig vännen och slit inte ut dig för mkt med jobb o allt =)