Sunday, September 30, 2007

Delar av helgen i bilder



Min kärlek! Vi åt middag allihopa på en mysig restaurang i Hammarby Sjöstad, den surrealistiska lilla sagostaden. God mat, mums.













Jag efter passet som var SUPERROLIGT idag. Tack alla mina deltagare! =)











Brorsan och pappsen i turturs place. Pappa fick äntligen sitt födelsedagsalbum! Tack för alla restaurangbesök =)











Sängmys :) Finns det något bättre än att krypa ner under täcket?












Vad säga. Den 25-årige juristen tar ca en halvtimme på sig att få i sig EN ipren. Först en analys att själva pillret, därefter följde under mycket ståhej försök att blanda ut tabletten i vattnet. Sedan skulle det bara sväljas också. Och han kallar MIG och SVÄGERSKAN för muppar bara för att vi anordnade godisbuffé på kudden.







Myskväll igår.













Svägerskan går på promenad med min älskade lilla pelefant.
















Outfit under fredagen.

No comments: