Monday, September 3, 2007

YES!

Pust, så jobbig den träningstimmen var. "Måste orka, kämpa, ge inte upp, lite till, aaaaah!" - gick tankarna i huvudet.

MEN.

Så kommer jag hem. Och tar med darrande händer fram tentaresultatet...

JAG FICK VG PÅ TENTAN! VG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och detta är alltså tentan som är känd för att ha en mycket hög kuggfrekvens. Jag är så stolt över mig själv. Inte bara för att det var en svår tenta, utan för att jag verkligen pluggade för resultatet. Samtidigt som jag jobbade och flyttade. Det var ett helvete. Men det var värt det så in i bomben. Nu står det helt klart för mig att det blir en examen i ekonomi också :)

Jante, slägg dig i väggen: Jag hade bara två fel.

1 comment:

Anonymous said...

Grattis till VG! Vad du är duktig tjejen!! :) Väl värd ett väl godkänt till en väl härlig tjej :)
Puss o kram