Sunday, September 2, 2007

Kungis - det är grejer det

Var det nödvändigt av mig att äta så mycket godis att jag nu mår proppilla? Varför fortsätter jag stoppa i mig tills påsen är slut? *andfådd*

Puuh...

Då var helgen och utbildningen över. En fantastisk utbildning! Det går inte att beskriva i ord. Jag har definitivt utvecklats som människa, och helt klart som instruktör. Jag är rörd av alla fina komplimanger jag fått, men också glad över att jag nu vet vad jag ska lägga fokus på. Ärlig feedback, det är så grymt bra. Jag ryser av tanken på hur roligt vi har haft!

Att befinna sig i den här branschen är underbart. Jag kommer ihåg det första konventet jag deltog på, det var minst sagt en aha-upplevelse. LYCKA!

Kungshallen på Hötorget har numera även fått namnet Kungis. Vårt nya stammishak.

No comments: