Wednesday, September 19, 2007

Hopp & Lek

Jahaja. Ja, om ingen annan tänker ta tag i saken och utmana mig så får jag väl utmana mig själv. Ensam är stark heter det va?

Regler:
Svara på de första tolv frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som svar!

1. Vilket år är du född?






2. Hur definierar du din sexuella läggning?






3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?




4. Och din sämsta?







5. Vad söker du hos en partner?





6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse? (Förnamn)







7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?








8. Vilken kändis är hetast enligt dig?






9. Vad gör dig avtänd?





10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med?




11. Vilken kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på din kärlekspartner?






12. Ett kärlekspar på TV eller film som du gillar?

Jag utmanar nu dessa att leka med mig: Smurf 1, Smurf 2, Chrissan, Fia och alla andra som vill :)

1 comment: