Sunday, September 23, 2007

Jaaaoo...HAHA

Orkar inte lägga in bilder från helgen. Men så fort Josse eller Fia offentliggjort sina bilder så ska jag sno dem. Hehe.

Jag är sjukt trött. Gaaaahh...Måste sova. Ingen idé att försöka plugga ikväll, är så utmattad, fysiskt och psykiskt. Tom på energi helt enkelt.

Min helg får en tia, av tio :) Har varit dunderroligt! Världens bästa danstjejer har äntligen samlats i Sthlm. Fia från Sundsvall, Josse från Gävle, My från Uppsala (ja, alla är vi Norrlandstöser ursprungligen) och så jag och Sara här i Sthlm. Älskar er!

I fredags hade vi myskväll här hemma hos oss. Mysig slapparkväll, välbehövd. Hela lördagen dansade vi, så effektiva har vi nog aldrig någonsin varit förr. Dansen är...sexig. Me like. Körde dansklass, med få deltagare. Tar mer energi än annars, MEN, nyttigt. Lördagkvällen åt vi ute på Söder hela gänget plus söta Madde, och Keba. Därefter mys med godis hemma.

Idag blev det ytterligare dansträning innan mitt steppass. Vilket för övrigt var RIKTIGT roligt! Jag älskar glada deltagare, det är det bästa som finns! Planen för eftermiddagen var att PLUGGA (nu är ångesten nära att slå i taket), det sket sig och istället hängde jag med Sara och Josse. Åt sushi (Sara - skärpning till veckan, ajabaja!) för 120 fucking spänn. Gick därefter tillbaka till gymmet och bodypumpade.

Men tjena, jag är så j-a dum. Hade jag den tiden? NEJ. Well, jag älskar att träna och att känna mig vältränad, så jag antar att det var för min själs välbefinnandes skull. Var starkare än sist i alla fall.

Åkte till slut hem till en tom lägenhet, K den jädra övergivaren har stuckit till S-vall. *trumpen* Damp ner i soffan. Sov. Tittade på TV. Snart: Duscha och sova. Men först måste jag njuta av lugnet och ensamheten innan helvetet brakar loss imorgon bitti med så sjukt mycket plugg att jag kommer gömma mig under soffan av bara förskräckelsen.

3 comments:

Anonymous said...

jag är bara borta några dagar till!!! sen kommer jag hem till dej igen min sötis... älskar dej saknar dej puss puss på nosen....

Josefin said...

MJAAAAAOOOOO hahaha Älskar dig oxå!!!

Anonymous said...

SORRY..åt sushi idag igen..var bara tvungen, var så jäkla hungrig hihi PUSS på dig min dancesoulie ;)