Wednesday, September 26, 2007

Hurry Curry

Homies!

Dagarna rullar på och mina hjärnceller med dem.

Sara sov här i natt! Vi gottade oss i TV igår, startade med Idol för att via Desperate Housewifes hamna framför So U Think U Can Dance. Vid midnatt nånstans kom jag på att jag ju skulle plugga, opps. Blev inte mycket av den saken, vi pladdrade och sov istället.

Åt lunch med svägerskan nere vid universitetet, mums! Hon kommer bli känd, by the way.

Lyckades plugga liite i alla fall efter lunchen, har fått klar en av uppgifterna, gäller bara att få den utprintad också...Skrivare, anyone?

Ska strax iväg å pumpa, sen drar jag till Uppsala och Elin´s nya place. Spännande! Jag har en riktig tjejkompisvecka, härligt :)

Imorgon kommer farsan, då blir de full rulle med Cirque de Solei och middag. Och nyss snackade jag med min globetrotter-Mia som jag får äran att träffa en snabbis på fredag. Lovely!

Och så var det den där jävla tentan på måndag dessutom...Fick en strimma hopp igår när jag insåg att jag inte hade anmält mig till tentan, men det gick bra att anmäla sig idag. Skit.

2 comments:

Anonymous said...

TACK för igår...det var mysigt =) synd bara att vi alltid e så himlans stressade haha. Men vi måste boka in en ciaociao snart..tisdag kanske innan SYTYCD-finalen =) å en sushibuffé nångång framöver hihi...har vart sjuuukt sugen hela dan, men ändock inte fallit för frestelsen tror jag måste få sushi imorrn PUSSpuss

Josefin said...

Hehe ja den dagen vi INTE är stressade då blir det fest :) Ja, vi kör på tisdag! Keba lämnar mig då med för Lappland. O jag vill ha buffe också! Haha nej HÅLL dig nu hela vägen :) Från sushin alltså! Puss ses snart!