Saturday, September 1, 2007

Gimme more

Laddade hem Britneys nya låt på mobilen. Det bådar gott detta. Tung låt. Bara min forna idol kan låta håret växa ut, banta ner sig ett antal kilo och se sådär sexig ut som bara hon kan ska nog detta gå vägen. Oh, jag ser hennes strålande uppenbarelse framför mig! Blir riktigt het här i soffan. Josse, den där gången hon sliter av sig kostymen, remember? Shit...

Euuh! Hon är nästan naken på TV:n! Euuuuuh! Där försvann min glöd.

(Update: Dansaren vill säga. Inte Brittan.)

2 comments:

Josefin said...

ÅÅÅ jag tror att jag fortfarande har den ´videon när hon drar av sig eller snarare tappar kostymen, kan man bli snyggare? Nää! Jag har inte uppdaterat mig med Brittans musik men ska absolut göra det idag efter jobbet! ÄNTLIGEN !!! kram på dig

Josefin said...

Wohooo så bra den var! vi borde ju dansa till den. Nu är jag lyckligare än vad jag varit på längeee