Wednesday, September 19, 2007

Sötsuget ökar i rasande fart

Jag sitter här och gråter. Mitt hjärta blöder.

En valp! Så bedårande söt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag behöver en valp!

Jag kan offra allt. Jag skiter i en framtida karriär, jag flyttar från storstaden, jag lägger ner allt annat oväsentligt, om jag bara får en VALP!

En liten tuss som jag kan mysa och leka med massor. Som sover i min säng. Valpen och elefanten skulle kunna bli bundisar.

Något har hänt med mig. Om det är den biologiska klockan vet jag inte, men så fort jag ser en söt bebis eller en hund får jag dåndimpen. Jag vill ha något gulligt. Hundar har mysigare päls än bebisar. Och bebisar innebär så mycket stoj och stim. Det blir en sådan stor affär av det hela. En hund skulle sitta så fint, så fint, just nu. Hit med en!

(Valpen finns att köpa via Blocket. Kontakta mig om ni behöver min adress för att skeppa hit den.)

2 comments:

Josefin said...

Josseee, köp en valp!

Josefin said...

eller börja jobba på hunddagis