Saturday, November 17, 2007

Träningslördag

ZZzzzzz.....Trött!

Sicken träningsdag! Stepklassen i morse var toppenrolig, riktigt härliga deltagare. Lite ovanlig stämning på gymmet överhuvudtaget, kändes väldigt familjärt. Så att få köra den klassen var helt klart värt att resa en stund med SL för :)

Åkte direkt till Söder för att plugga en stund. Blev bokstavligen just en stund men inte mer, var (är) så trött och ofokuserad. Dansklassen var verkligen over the top, åh så roligt! Mitt mål är få alla att släppa loss, be lite wild and crazy liksom. Stannade kvar för en lång pratstund med en mycket trevlig deltagare efteråt :)

När jag kom hem hade min underbara man lagat god middag: Ris, kyckling med thaisås, haloumiost och naan-bröd. En mix av olika nationaliteter. Mmm...Efter av vi avnjutit middagen tog vi ett snabbt beslut att bada i badkaret :)

Sitter i soffan nu, borde plugga men är så trött. Mys med pojkvän lockar extremt mycket mer. Kör två klasser imorgon med så jag måste ladda med vila, eventuellt även med godis, det är mitt försvarstal.

No comments: