Saturday, November 3, 2007

Julkärlek

Nej, så här många inlägg under en dag är långt ifrån acceptabelt. Men nu är situationen så att jag sitter här i soffan för mig själv och struntar i detta abnormala pinsamma parasitbeteende.

På Studio 60 On The Sunset Strip spelades precis Helga Natt på något slags blåsinstrument. Så vackert. Jag blir tårögd.

Jag fullkomligt älskar julen. Min käresta älskar jag med, och kvällen innan julafton sjunger han varje jul Helga Natt i kyrkan. Det är bedårande vackert, hårresande.

Som jag längtar till den stunden. Och som jag längtar efter snön!

Jul, jul, STRÅLANDE jul!!!

4 comments:

Anonymous said...

NU har jag läst alla dina inlägg för dagen....grymt jobbat...JOSSEEEEE...har du råkat sno med dig fjättkontrollen från scandic...du skämtaaar, skrattar ihjäääl mig HAHAHAHAHHAH, you are funnyyyyy hihi PUSS natti

Josefin said...

de snöar här nu

Josefin said...

Nämen guud va sjukt. Mia Michals eller nån annan hade tydligen koreograferat till låten jag ville ha koreografi till haha, andra klippet du la in, The moment I said it .Dammit

Anonymous said...

Igårkväll när jag gick hem började det snöa, viken oerhörd lycka, gick där med ett saligt leende på läpparna... & inatt när jag vaknade till var jag tvungen gå fram till fönstret för att se om allt bara vart en dröm - det var det inte, hej mitt vinterland, välkommen!