Tuesday, November 6, 2007

27 dagar till 1:a advent. Typ.

Om ni bara visste hur mycket jag kan nu om fonder, risker, god rådgivningssed osv. Att det räcker till tentan på onsdag är jag däremot ytterst tveksam till. Verkar vara många som kuggar första gången. *suck* Vill bara ha den gjord så jag kan släppa den och gå vidare till nästa tenta inom ett helt annat ämne: Kläder & Kropp :)

Anyways, superroligt och riktigt intressant med de finansiella studierna. Nice, då vet jag att ekonomivalet var rätt. Bara jag hade lite mer tid så jag slapp plugga på natten...Tvingas skippa morgondagens föreläsning i Uppsala, hinner inte. Framförallt inte sova. Prioritera is the shit.

K har fått hemtenta idag och har redan skrivit klart halva, han är så fantastiskt duktig min stump!

Tillbaka till studierna.

(Paps: Snart kan vi ha djupa diskussioner inom ämnet du och jag. Spännande.)

No comments: