Saturday, November 17, 2007

Ny dag = en dag närmare jul

God morgon!

Ush och fy, ville verkligen inte kliva upp imorse från att ligga sked i sängen med min älskade. Det är lycka, att få mysa under det varma täcket och nosa lite i nacken...Oj så private det blev, bäst jag håller snattran.

Ska strax iväg till, håll i er, Vällingby och vicka på en step. Känns sådär att behöva åka 45 minuter enkel riktning för att köra en klass men vi instruktörer måste ju ställa upp för varandra. Och att sitta på rumpan i en T-banevagn är inte hela världen :)

Stannar i stan sedan, kör ju min vanliga dansklass kl 16 på Söder. Kul!

Ska nog ut och äta med K ikväll, hoppas verkligen. Så länge sedan vi gjorde någonting bara han och jag...Blir lätt att mysbyxorna åker på och soffan är hangingplace nummer ett. Vilket jag älskar i och för sig.

Nej ni, bråttom!

No comments: