Monday, November 19, 2007

Jag - MOOOOHAHAHA

Att vara trött är psykiskt demolerande. Sömnblockerande åtgärder måste vara den mest fantastiska och enkla terror. Har idag gått omkring som en retarded och mycket osocial zombie. Sitter just nu och väntar på att få gå och skriva tentan. Orkar inte läsa mer, går det så går det, annars går det en annan gång.

Det enda rätta just nu verkar vara...att lägga ut en drös med självtagna bilder på mig, mig, bara MIIIIIG!!!!
Jag och min jacka. Har pendlat i åsikterna om den. Först kändes den klockren, sedan som ett hemskt felköp. Nu börjar den kännas rätt så okej igen. Inte för att jag har något val.

I mössan ser jag ut som ett tidningsbud. Inte riktigt my cup of tea men man tager vad man haver. Tills jag inom en mycket snar framtid går och inhandlar matchande mössa, halsduk och vantar.







Jag i en PUMA-outfit igår.
















Jag i en gammal vit sak som jag köpte i Paris när jag gick i åttan. Som jag visst hade en massa gula fläckar på vilket en klasskamrat snällt påpekade idag. Noteras: Kasta smutsiga plagg direkt i tvätthögen.


Jag i mitt grå hårband.

2 comments:

Josefin said...

You´re beautiful, yóu´re beautiful i´ts truue

Anonymous said...

Va sööööt du eeee...i ALLA dina olika outfits hihi...å jackan äääär fin...sådeså =)