Sunday, November 4, 2007

Potpurri av blaj

Godmorgon fellas!

Drömde att jag skulle köra på ett konvent men kom en halvtimme för sent. Fett med ångest. Haha. Påminn mig om att aldrig någonsin pyssla med den typen av saker.

Fan, det här är ju helt sjukt. Men jag måste ha suttit så mycket vid laptopen den senaste tiden att jag har fått musarm? Eller tennisarmbåge? Nej knappast det sistnämnda. Men musarm fick jag symptom på för ett par år sedan när jag arbetade heltid framför datorn. Känns inte så nu. Nu gör det ont i armbågen. Fy.

Dagens frukost: Pepparchips & stort glas cola light. När K är borta lever jag loppan. Han erkände dessutom för en tid sedan att om han var tvungen att välja mellan en smått mullig, men kurvig jag, och en grymt vältränad och deffad jag, föredrar han det första. Alla mina spärrar försvann därmed.

Bäst att göra mig klar, ska köra step vid tolv. Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Åååååå...såndär frukost gillar tom JAG hihi...hoppas klassen går bra, jag jagar vick som en tok till imorrn, vaknade å mådde BLÄÄ..satt uppe till halv 6 imorse å tittade på.......nya glamouravsnitt HAHAHA..Å DU..det där med konventet, det kommer hända men du kommer inte försova dig =) jag ska va din assistent å se till att du kommer i tid hihi, å släpa på dina grejer å så hihi PUSS