Tuesday, November 20, 2007

Julstakar

Julstakarna äro uppsatta! Eller just ja, det heter ju ljusstakar. Haha. Blandar alltid ihop, precis som med matsäck och magsäck. Enligt Keba får man inte sätta upp ljusstakar förrän första advent, vilket jag starkt betivlar. Eller är det så? Hur som haver, det skiter jag fullständigt i. Julen är här och jag ska njuta som f*n tills den är över. Mina dansvänner verkar i alla fall instämma :)

Våra tre nya ljusstakar och en stjärna (inköpta på Clas Ohlssons, billig crap):

Hörnet i vardagsrummet.

















Det andra hörnet i vardagsrummet.
















Sovrummet.












Köket. Saknar den röda bordell-lampan lite, men den kommer med all säkerhet att återinträda i januari. Guldglittret för 7,50 stannar emellertid.

"Lucia och bullar, vi äter tills vi rullar". Haha. Det ska Kebas kamrat sjunga i deras julshow i Lidköping.






Flyttade den rätt så nya (och billiga) ljusstaken med guldljus (Indiska) från sovrummet till gästrummet.

2 comments:

Anonymous said...

Ååå så julmysigt ni verkar ha det..är riktigt avis,när får jag komma å leka så jag oxå får njuta av julkänslan hihi!nästa vecka???name a day =) å du, kommer inte på festen i helgen, ska till my! åååå "santa can you here mee..." puss ps...var e tomteblossen, såg inga??? MOAHAHAHA..haha

Josefin said...

Du är välkommen any time :) Framförallt nästa tisdag? Kan vi ha julkväll, hihi.

Ehhhee..tomteblossen var...eehh...slut! Ska genast försöka få tag i några...!