Sunday, November 25, 2007

GRATTIS MYSAN!

Så, vad har hänt sedan sist? Sitter just nu i soffan med magknip. Kanske inte är så bra det här med pizza och arraksboll. Gott är det anyways. Keba har kommit hem en snabbis, åker på tisdag igen.

Körde en dansklass igår, idag har jag kört en step och vickat på en dans. Fantastiskt roligt mestadels! Jag blir så lycklig varje gång. Energi!!! Vissa kommentarer skapar en process som man börjat känna igen vid det här laget, vilket är skönt: Ta emot, ev. bli nedstämd, ett virrvarr av tankar, sortera upp i virrvarret för att kunna tänka rationellt och slutligen komma fram till slutsatsen att det är JAG som bestämmer. Jag är glad att jag har så mycket självförtroende (inom det här området vill säga) vid det här laget att jag alltid lyckas komma fram till just den insikten.

Festen igår var superlyckad, tack mina älskade turturs! Det enda bakslaget var väl den plötsliga och chockartade tävlingsinstinkten och tillika dålig-förlorar-mentaliteten som infann sig hos mig. Vårt lag hamnade sist och det var INTE roligt! Skönt att kunna konstatera att det var värdinnans fel: Hon satte mig uppenbarligen i en grupp full av loosers. Jag har aldrig hävdat att jag är smart men någon annan borde väl haft lite brains? När vi nu var så nerslagna tyckte jag att tävlingsanordnaren kunde ha givit mig lite extrapoäng just pga. att jag var SYSTER i familjen, men inte det heller. Det här med kött och blod rör tydligen inte vissa i ryggen...

Förutom det missödet var det som sagt roligt =) Kvällen avslutades självklart med Singstar. Det är fantastiskt och mäkta fascinerade att se hur det inom varje individ finns en liten artist som bara skriker efter att få komma ut. Singstar gör det hela legitimt, på ett anständigt sätt.

Nej, kanske dags att göra lite nytta. Shit alltså, har inte pluggat något alls, det kanske går åt helskotta detta. Ohoh...Tenta 08.15 imorgon dessutom, minst sagt: OKRISTLIGT!!!

Oh just ja: Grattis igen lilla MY som fyller 23 bast idag!!!

2 comments:

My said...

Taack så mycket =)

Nästa helg är det party, weee

Anonymous said...

Väntar massor på uppdatering hihi ;) imorrn ses vi weeeehooooo pusspuss