Monday, November 19, 2007

Jag & Sex - Look A Likes

Har enligt planeringen 90 sidor kvar att läsa ikväll. Är rätt så säker på att jag inte kommer lyckas. Får köra på så länge jag pallar, sedan kliva upp imorgon bitti och läsa resten. Skulle vara så skönt att klara tentan imorgon, vilken lättnad! *hoppas hoppas*

Körde stepen idag och vickade sedan på en dans. Är riktigt trött i kroppen nu, tar på kroppen för mycket att köra så många klasser inpå varandra. Inte att rekommendera mig själv i fortsättningen alltså. Men det var bra drag idag i alla fall :)

TUR att jag har min underbara K som tagit hand om mig i helgen, numera kallad Sugerdaddy då han regelbundet förser mig med föda inkl. godis och glass. Rätt så illvilligt beteende egentligen då jag gör allt i min makt för att hålla mig till att knapra morötter och annat torftigt. Kanske jag kan lyckas med någon slags diet nu när K kommer vara borta varje helg fram till jul.

Jag tackar för maten och disken, men satte i halsen när K släppte bomben att jag ibland liknar SEX i So U Think U Can Dance. Ni vet han med långt utsläppt brunt hår och glasögon, och en retarded mamma som tycker att Sex är grymmast på att dansa. Tack för den du älskling. Om likheten finns där på riktigt är jag nu mer övertygad än någonsin om att du älskar mig bortom allt förnuft.

4 comments:

Josefin said...

hahahaha jossee jag har sett dig i många olika tillstånd men jag kan inte koppla dig till Sex. Sådeså!

KRAM

Josefin said...

alltså personen Sex ;)

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHA...vad taskigt av honom =)jag tycker iaf, näääe jag VEEET att du är grymamst påa tt dansa, så där finns ingen likhet iaf =) PUSSS

Josefin said...

Tack för era fina kommentarer vänner, nu känns det genast mycket bättre :)