Wednesday, November 7, 2007

Certifierad

Tar tillfället i akt och skriver ett inlägg från skolan. Jag skäms, men offrar min stolthet för er. Det här med att blogga har en lite skamfylld touch hos mig, känns inte riktigt rumsrent. Framförallt inte inom universitets väggar. Men som sagt, it´s all for you. *kastar snabb blick över axeln, hoppas ingen ser*

Klarade tentan på jobbet! Har härmed enligt diplom "genomfört certifieringsutbildning motsvarande de kunskapskrav som Finansinspektionen föreskriver när det gäller Lagen om finansiell rådgivning till konsumenter". Yejj.

Ska fördriva tiden och käka lunch innan dagens föreläsning. Ska under de närmaste veckorna gå igenom ett dataprogram. Fick nyss höra att det är svårt. Blä. Fast dummast i skaran som läser kursen kan jag väl inte vara...Å andra sidan, någon måste ju vara det.

I eftermiddag ska jag och bästisen på inspelning av Extra Extra på Tv3. Väntar mig dregel, framförallt från mitt sällskap, om Mårten Anderson närvarar... hehe...*håller tummarna* ;)

2 comments:

Anonymous said...

GRATTIS..I knew it;)

Näää dummast i skaran är du väl knappast..mer troligt SMARTAST i skaran!!!

Sitter på jobbet och är dig eeeeevigt tacksam som uppdaterar så ofta hihi, så jag inte blir uttråkad, så sluta skämmas =)Fortfarande mår jag skit, längtar tills jag slutar då jag gärna skulle lägga mig i sängen men det går ju inte för sig, här ska analyseras artiklar =) pöss

Anonymous said...

HAHAHAAH...har du läst nyheterna om de ensamma mammorna =)Nu borde du vara glad hihi