Wednesday, November 7, 2007

Rolig TV-inspelning

*pust*
Är riktigt trött nu. Eller, trött har jag varit hela dagen, men nu är jag svimfärdig. Vaknade på tåget mellan Uppsala och Stockholm av att en städerska höll på att städa ur vagnen. Framme sedan flera minuter på Centralen, alla resenärer hade lämnat tåget medan jag sussade lugnt. Har de senaste veckorna fallit i någon slags djupsömn varje tågresa, inte bra.

Inspelningen av Extra Extra var superskoj. Så mycket roligare att vara där och höra allt istället för att se en halvtimmes klippt version. Och yes, Mårten var där :) Övriga deltagare var Petra Mede, David Batra, en Christoffer, Christer Björkman och Titti Schultz (mammas favorit.) Petra ville höras och synas varje sekund men var lika rolig för det, haha. Galen. Programledare: Måns Möller. Rolig!
Så mina vänner, kika in programmet på lördag så kanske ni ser mig & Elin sitta och fejkskratta på beställning. Alla skratt spelades nämligen in INNAN komikerna ens kommit in, naturligt så det förslår.

Till dig darling ;)
Godnatt!

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHA...fejkskratt...nästan som på en skrattkurs då eller ;) Din blogg e en räddning ska du veta när man sitter å pluggar. see ya soon

Anonymous said...

Åh, tack honey för bilden ;-)