Saturday, November 10, 2007

In bed

Har haft en toppenkväll!

Jag och Elin (bästisen) hann med en snabbsväng på stan. Och vips, nu har hon två klänningar :) Så härmed plockar jag bort epitetet kräsen från henne. Förutom inhandling av kläder plus mat lyckades vi få en skymt av Ne-yo. Tror vi i varje fall. Det var ett jäkla fjortisgastande vid PUB och när vi tittade in i massan såg vi en brun herre. Sjungandes kända hits. Massa händer i vädret. Mycket bas. Ballt.

Väl hemma tittade vi lite på Idol, käkade mikropizza och åt glass. Vid tio kom Mariana, en barndomsvän of mine :)

Tänkte vi skulle förladda inför festen imorgon så vi drog igång Singstar. Och herrejössenes så vi sjöng. Sjukt så fokuserad man blir. Jag, Elin, Mariana och till slut fick vi igång Keba också. Superskojsigt!

Nu: Sova en skön natt. Imorgon har jag utbildning för en klasstyp på SATS, sedan kör jag min egen dansklass. After that: PAAAARTY :) (Keba ska plugga, Mariana shoppa och Elin, förhoppningsvis, baka.)

No comments: