Sunday, November 11, 2007

Lördagen med buller och bång

Here we go!

Stressig gårdag men vad gör det. Gynnar effektiviteten.

Var på kvartalsutbildning av SatsDans som jag förhoppningsvis ska börja köra till våren. Så himla roligt!!! Jag var så lycklig att jag var beklädd med ett stort leende hela passet igenom. Alla möjliga dansstilar till grymma låtar. Att bara få überdansa - galet roligt!!!

Hann med en fika med Elin & Mariana innan jag åkte till Söder och körde pass. Kändes bättre än förra gången. Några tjejer som var så härliga och glada, det är underbart! Det värmer :)

Här började kaoset. Fick höra ryktet att besöket på Systemet var glömt, varpå vi inte skulle ha någon alkohol på festen. Katastrof! Dessutom var det stopp i tunnelbanan pga. rökutveckling i en vagn. Typiskt! Hade ca en timme på mig att komma hem, göra mig festsnygg, fixa tilltugget och fullända lägenheten med tända ljus. Plus att handla. *pust*

Självklart ordnade sig allting. No need to worry! Spriten var fixad i alla fall (tack!) och tunnelbanan kom igång igen så jag kunde ta mig hem. Jag har turen att ha extremt väluppfostrade vänner - alla var sena, vilket räddade oss.

Festen var superskoj!!! MYCKET tack vare Singstar. SOM vi sjöng. Ojojoj...Vissa var mer trögstartade än andra. MEN, inom alla människor finns en liten artist, och när ett par timmar hade passerat och alkoholen flödat var de flesta av oss villiga att sjunga in public :) Med inlevelse som heter duga.

TACK alla ni som var hos oss och gjorde vår inflyttningsfest grymt rolig! Och ytterligare ett tack för de fina presenterna! Kaffekopparna står på hyllan, karaffen är redan använd och ugnsformen väntar ivrigt på att få hettas upp. Presentkortet ska snarast spenderas, och ljuslyktorna glöder :) Toalettpapperet med hjärtan på väntar otåligt på att få smutsas ner...

No comments: