Thursday, November 15, 2007

Håret som försvann

Skönt att vara tillbaka i Sthlm igen. Kände mig hemma så fort jag satte min rumpa på den slitna stolen i T-banevagnen, med blicken vilandes på den nedklottrade väggen framför mig.

Strax efter mig anlände K som varit odygdig nog att klippa sig. Hans huvud är numera skalat på sidorna. Jag är fortfarande trumpen och har satt in pussförbud tills lockarna växt ut. Har dessutom hotat med att klippa stubb nu. Ont ska bemötas med ont. Vem fan har varit lögnaktig och sagt att det är snyggt? Tungrott för mig när ingen annan än jag säger sanningen.

Hörs mer senare ikväll, ska hasta iväg på fikamöte med PUMA-teamet.

1 comment:

Anonymous said...

Åååå så härligt att höra att du känner dig hemma i 08-land =) ååååå berätta berätta om PUMA-mötet, weee, pusspuss!