Friday, November 16, 2007

Fredagen, den bästa dagen

Fick VG på delkurs två! Score! :) Bara jag får ett till nu av två möjliga så får jag VG på hela kursen. Skulle vara nice. Närmast väntar dock tenta i Sthlms-kursen, på måndag. Blä is all I have to say.

Har varit i Uppsala hela dagen med gruppen, jobbar med en kvantitativ uppsats. Rätt skönt att slippa läsa hundratals sidor i en massa böcker. Data is the shit ibland.

Träffade K när jag kom tillbaka till storstaden, vi gick och tränade. Tillfredsställande att komma igång igen med gymmandet, ska verkligen hålla i det här nu. Slappheten har tagit över totalt (i kroppen mestadels) vilket är föga trevligt.

Har haft myskväll min älskling och jag, lovely! Inte så ofta numera som han överhuvudtaget är hemma så jag rycker tag i de få halmstrån jag finner...Från och med nästa vecka fram till jul kommer det spåra ur totalt, han kommer vara bortrest typ fem dagar av sju. Så vänner, förbered er på att leka :)

2 comments:

Anonymous said...

JAG VILL LEKA...CALL MEEEE =) (sjunga kan vi oxå göra hihi) PUSS

Anonymous said...

Glömde GRATTA dig till betyget...GRATTIS min grymmaste pluggare =)

Och du ska veta att din blogg är en mycket kär och viktig del av mitt liv, en trygg och fast punkt i tillvaron =)